Kariéra u nás

Přizpůsobte si práci tak, jak se vám to hodí

V Kolibřík zákaznickém centru záleží jen na Vás jestli si zvolíte smlouvu na 3, 4, 5, 6, 7 či 8 hodin denně. Nebo jestli jste noční sova a pracujete raději odpoledne či ranní ptáče a preferujete ranní směny. Čas si volíte tak jak se Vám to hodí a jaké jsou další specifika práce v moderní sociální firmě?

Kolibřík - více než jen zaměstnání

Když jsem v roce 2013 připravoval jedno z prvních sociálních kontaktních center v ČR, přesně jsem věděl co nechci. Byla za tím moje zkušenost z klasických callcenter. Věděl jsem, že k dobře fungující firmě neodmyslitelně patří spokojení zaměstnanci. Ale jak toho docílit? Dokonalým přizpůsobením se potřebám každého uchazeče o zaměstnání. Chcete u nás pracovat i přes svůj handicap? Pak Vám pro to vytvoříme potřebné podmínky. A nese to svoje ovoce. Naši kolibříci nejsou v práci pod tlakem, mají pružnou pracovní dobu, různé výhody, protože si vzájemně nasloucháme. Výsledkem je, že můžeme nabídnout nejen stabilní zaměstnání v bezpečném a přátelském prostředí, ale i skvělý kolektiv. Takže zbývá jen, přijít se přesvědčit… 🙂

Ing. Josef Novotný

ZAKLADATEL SPOLEČNOSTI

Firemní benefity

  • Zvolte si dny, kdy pracujete
  • Žádné víkendy ani noční
  • Proplacené návštěvy u lékaře
  • Nepřetržitá HR a mzdová linka
  • Výplatní termín 2x měsíčně
  • 25 dní dovolené
  • Masáže zdarma
  • Občerstvení na pracovišti
  • Finanční a dotační poradenství
  • Potravinové vouchery
  • Průměrná mzda 130 Kč/hod.
  • 3 dny sick day

Aktuálně volné pozice

V současné době hledáme nové posily na následující pozice:

  • Operátor
  • Znojmo - Projektový manažer
  • Znojmo - Supervizor
  • Hodonín - Vedoucí pobočky
  • Jihomoravský kraj - Ředitel/ka zákaznických center
  • HR Business partner
Neboť stále rosteme, hledáme nové kolegy na pozici podpora klientské na skoro všech našich pobočkách.
 
Co bude naplní práce?
 
- komunikace se STÁVAJÍCÍMI klienty - žádné volání lidem, kteří nemají zájem
- zjišťování jejich spokojenosti s produktem - v žádném případě nejsme prodejní callcentrum
 
Na co se můžeš těšit?
 
- pohodová práce v klidném prostředí
- čerstvé ovoce na pracovišti
- směny si volíš sám
- pracuješ tak dlouho, jak ti zdraví a tvé časové možnosti dovolí
- zázemí sociální firmy a velmi loajalní přístup k zaměstnancům
- motivační mzdové ohodnocení
- nástup dle tvých možností
- velké množství firemních akcí
- precizní zaučení a neustálá podpora nadřízeného
 
Kdo a co bys měl umět?
 
- místo je vyhrazeno pro OZP
- neměl/a by ses bát komunkovat
 
Pokud máš zájem stát se jedním z nás, neváhej a pošli životopis, brzy se ti ozveme.

Do našeho týmu přijmeme projektového manažera/manažerku, jenž bude pečovat o skupinu našich zaměstnanců, kteří jsou převážně OZP. Nutným předpokladem předchozí zkušenost z call centra.

Náplň práce :

- dohled nad výkonností našich zaměstnanců, komunikace se zákazníky

- pomoc pří zkvalitnění jejich činností

- report dosažených výsledků

- chystání callscriptů

- komunikace s klienty

Požadujeme :

- předchozí praxe z callcentra (pozice supervizor apod.)

- základní znalost Excelu ( tvorba grafů)

- komunikativnost- zodpovědnost za svěřené úkoly

- empatičnost a schopnost porozumění

- základy AJ (výhodou)

- zkušenost s vedoucí pozicí nutností

Nabízíme :

- klouzavou pracovní dobu ( nutnost být na pracovišti mezi 10-14)

- firemní notebook a telefon pro osobní účely

- místo výkonu práce s výbornou dostupností MHD

- nástup hned

- mzda 27000,-

 

Do našeho týmu přijmeme supervizora/supervizorku, který/á bude pečovat o naše operátory, kteří jsou převážně OZP. Nutným předpokladem je předchozí zkušenost z call centra.

Náplň práce :

- dohled nad výkonností našich zaměstnanců

- motivování zaměstnanců k lepším výkonům

- monitoring kvality práce

- report dosažených výsledků

- chystání callscriptů

- stanovování plnění cílů

- hodnocení zaměstnanců

Požadujeme :

- předchozí praxe z callcentra (pozice supervizor apod.)

- zkušenost s vedením týmu

- komunikativnost- zodpovědnost za svěřené úkoly

- empatičnost a schopnost porozumění

- proaktivní a přátelský přístup k podřízeným

Nabízíme :

- jistotu a zázemí sociální firmy

- firemní notebook a telefon pro osobní účely

- občerstvení na pracovišti

- možnost kariérního růstu

- nástup ideálně hned

- mzda 21000 - 25000 (dle zkušeností)

- firemní akce s rodinami

- kafeterie

Startujeme pobočku a ty můžeš být u toho!

Od září otevřeme pobočku v Hodoníně a ty se toho můžeš stát nedílnou součástí.

Budeš hlavou celé rodiny operátorů a to jak si vše nastavíš, bude víceméně v TVÉ REŽII. Nutným předpokladem je tedy předchozí zkušenost z call centra.

Náplň práce :

- koordinace podřízených pracovníků

- náslechy hovorů

- dohled nad výkonností všech svěřených zaměstnanců

- způsoby hledání motivace zaměstnanců k lepším výkonům

- monitoring kvality provedené práce

- report dosažených výsledků vedení společnosti

- zlepšování znění callscriptů

- stanovování plnění cílů

- hodnocení zaměstnanců

Požadujeme :

- předchozí praxe z callcentra NUTNOSTÍ (pozice supervizor apod.)

- zkušenost s vedením týmu

- manažerské schopnosti a dovednosti

- organizační dovednosti velice užiješ

- komunikativnost

- empatičnost a schopnost porozumění

- proaktivní a přátelský přístup k podřízeným

- hledáme především kolegu, který zapadne do sociální firmy a bude zároveň našim kamarádem

Nabízíme :

- jistotu a zázemí sociální firmy

- firemní notebook a telefon pro osobní účely

- občerstvení na pracovišti

- možnost kariérního růstu

- nástup 9/2019

- mzda okolo 27000,- (dle zkušeností)

- firemní akce s rodinami

- kafeterie

Náplň práce:

  • Řízení zákaznického centra o 100 zaměstnancích na 4 pobočkách
  • Vedení týmu supervizorů
  • Dodržování a rozvoj strategie kvalitativního rozvoje zaměstnanců
  • Plnění prodejních cílů
  • Plnění cílů obsazenosti směn
  • Komunikace s klíčovými zákazníky společnosti
  • Vedení jednání s dodavateli společnosti

Požadujeme:

  • PODMÍNKOU- Praxe v oblasti zákaznického centra,call centra alespoň 3 roky
  • Zkušenosti s managementem
  • Min. středoškolské vzdělání
  • Základní znalost AJ
  • Zkušenosti s vytvářením call skriptů, vedením a vyhodnocováním kampaní a popř. dalšími procesy z oblasti telemarketingu
  • Nástup ideálně do 2 měsíců (do 31.7.)

Na co se můžete těšit a proč jít k nám?

  • Jsme super parta která se ničeho nezalekne
  • Firma, která podporuje své zaměstnance a rozvíjí jejich nápady a kreativitu
  • Vždy hledáme společná řešení
  • Čekají tě super akce se zaměstnanci a spousta zážitků

Náplň práce:

- tvou náplní práce bude tvorba inzerátů, náborová činnost prostřednictvím různých náborových kanálů

- účast na firemních dnech na ÚP

- komunikace s uchazeči

- onboarding nových kolegů

- částečná personální činnost a administrativa spojena s náborem

Požadujeme:

- zkušenost s náborem a personalistikou

- možnost nástupu co nejdříve

Nabízíme:

- 27 000,- nástupní plat

- firemní vůz, notebook, mobil

- kariérní růst

- místo výkonu Brno

- volná pracovní doba

...tak na co ještě čekáte? 🙂

Ozvěte se nám a přijďte se podívat, jak to u nás chodí!

Napište nám e-mail, zavolejte, přijďte osobně nebo využijte formulář níže…

Odesláním formuláře souhlasím s nezbytným zpracováním osobních údajů.